2012. november 22., csütörtök

Egyik nagy kedvencem a Hungária


Az együttes zenéje is kedvencem, de a film is ami szerintem egy igazi remekmű. Van benne minden ami szükséges: humor (bőven), paródia, zene stb. Visszahozza azokat az időket, amelyekről Köves József és Szilvási Lajos írt.

Lehet fura ez így, mert én nem éltem még azokban az időkben, ez a kór a szüleim fiatalkora de valahogy mégis vonz. Tetszik a zene is és az akkori divat is. Valahogy nagyon elegánsnak találom az akkori ruhákat. 

6 megjegyzés:

  1. Én is imádom a filmet és a Hungária együttest is. Fiatalkorom jut eszembe, imádtam táncolni ezekre a számokra. Valóban Szilvási Lajos idejét hozza elő. Szilvásit is nagyon szeretem. S még az akkori divat is tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon jól vissza adja a hangulatot, a politikát is, árnyaltan, de a sorok közt -nézve- ( hű, micsoda képzavar! )minden átjön. bár én is igen kicsi fiú voltam és ezekről semmit nem tudtam, de átérezhető.
    Nekem a Neoton a nagy kedvencem. Az ő dalaikból rittyentettek egy misicalt,lehet hallottál róla, a Szép nyári nap...na, mit tudnak ebből kihozni? bevallom, félve ültem be megnézni....akkor leginkább azért, mert csak nyári előadásokat,olyan 20-ra volt tán lehetőség..aztán csak lestem, mint az a bizonyos Rozi..., bár én nem a moziban,Volt ott minden hetvenes évek építőtábor, szerelem, besúgók,fiatalok,...disszidálás,és a dalok..annyira passzolta, mintha direkt oda írták volna!
    Na jó hosszú lettem, sehol egy Fenyő, pedig Ő is igazi örökzöld, meg a dalai!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a Neotont, de a Hungáriát jobban. A napokban hallgattam a Robinsont és gondoltam dedikálom neked, de aztán nem volt bátorságom :)
      Egyébként az építőtáborról most olvastam az Egymás szemében-ben.

      Törlés
  3. Igazi bulira készülnek a musical szereplői, akik a hetvenes évek egy forró júliusi napján "önkéntesen" utaznak a jugoszláv határnál lévő Bácsszentmáriára, építőtáborba. Persze, korán kelnek, sőt még reggeli torna is van, meg munka a paradicsom-feldolgozóban, de leginkább szórakozni akarnak, táncolni-énekelni, egymást ugratni, s megtalálni a szerelmet..
    a tábor vezetője, a helyi MGTSZ melléküzemágának vezetője, Tóth Antal, s helyettese, Panni néni, az orosztanárnő, éberen figyeli őket. Utóbbi nehéz helyzetbe kerül, mert lánya beleszeret a frissen érettségizett Varga Péterbe, akinek édesapja '56 után disszidált, s aki maga is renitens fiatalnak tűnik... Ám az építőtábor többi lakója drukkol a párnak, hisz' az összes pesti tinédzser egyet akar: egy emlékezetes nyarat! A Szép nyári nap közelmúltunkban nosztalgiázik, s mindemellett egy igazi forró retrobuli!

    A történetet Böhm György és Korcsmáros György írta, a dramaturg és a művészeti vezető: KERO®, a koreográfus a Duda Éva, a rendező Somogyi Szilárd. Szereplők: Csengeri Ottília, Csepregi Éva, Csonka András, Dézsy Szabó Gábor, Faragó András, Kerényi Miklós Máté, Náray Erika, Peller Anna, Szabó Dávid, Szerényi László, Szulák Andrea, Sz. Nagy Ildikó, Vágó Bernadett, Vágó Zsuzsi.
    http://youtu.be/0NI69l2kVyQ

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...